22 Nisan 2020

16 gün 16 yazı meydan okuması #7


7. Hangisini tercih edersin? Gün doğumu ya da gün batımı ?


Bunun tercihini yapmak benim için güç...

Gün batımının romantik kızıllığını çok severim çünkü.. Hele bir de denize doğru batıyorsa keyfime keyif katar... Adım adım gece yaklaşıyordur artık... Bir battaniye gibi örtecektir çirkinlikleri... Işıl ışıl lambalarla takıp takıştıracaktır, süsleyecektir üstüne...

Ama yaşadığımız bu süreçte benim yeni gün doğumlarına ihtiyacım var en çok... Gün doğumu demek yeni bir başlangıç benim için... Tazelenmek, ferahlanmak, temizlenmek...

Apaydınlık uyanacağımız gün doğumlarına sevgili dostlar... Maviliklere...

Sevgilerle ♥









22 yorum:

  1. Heyecan ve sabırla o günü bekliyorum sevgili Şebnem.

    YanıtlaSil
  2. Az kaldı az. Güneş ufukta şimdi doğaaar :)

    YanıtlaSil
  3. İnşallah o güzel gün doğumlarına, yeni başlangıçlara kavuşacağız...

    YanıtlaSil
  4. hepimiz yeni ve güzel sağlıklı gün doğumlarına uyanalım.

    YanıtlaSil
  5. valla öyle hepimizin ihtiyacı var sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Gün doğumu ve gün batımı için tam olarak düşüncemin aynısını paylaşmışsın.

    YanıtlaSil
  7. Denizdeyken, gün doğumu da başka bir güzel olur. Yine de ben de akşam kızıllığını tercih ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimizdeki uslanmaz romantik o kızıllığa hep aşık :)

      Sil
  8. Aydınlık ve sağlıklı günlere uyanmak dileğiyle.....

    YanıtlaSil
  9. Kararsız kalanlar kulübüne hoooş geldin :)

    YanıtlaSil
  10. Ben gün batımını severim. Gün doğumu için erken kalkmak lazım ki hiç benlik değil :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken kalkmak güzeldir Şule, bir tadına varsan bak çok hoşuna gidecek ;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)