29 Nisan 2020

16 gün 16 yazı meydan okuması #13 / #14


13. Öğrenmek çok kıymetli, bilgiye giden yol ise herkes için farklı. Senin öğrenme yolların nedir, çok merak ediyorum.



Öğrenmeyi seviyorum... Ahhh bir de hafızam kuvvetli olsa...
Bazı konularda seneler öncesine dönebilirim ama bazı konularda da 2 saat öncesindeki konuyu hatırlayabilirim... Ya hafızam bilgileri seçiyor ya da işime gelenleri daha çok önemsiyorum bilemiyorum :)

Ben yazarak ve görerek öğrenen gruptanım sanırım... O sebeple mümkün olduğunca not almaya çalışırım... Eskiden ansiklopedi karıştırırdım ama şimdilerde buna pek gerek olmuyor... Öğrencilik yıllarımda dönem ödevlerini bu sebeple çok severdim... Yazmak ve ansiklopediler aynı yerde buluşabiliyordu bu ödevlerde...

Son dönemlerde belki de eskisi kadar not almadığımdan bazı şeyleri unutuyorum. Öğrendiğimi bir şekilde pekiştirmem lazım çünkü... Pekiştirmediğimde unutuyorum... Bak şimdi yazınca farkına vardım, ben zor öğreniyormuşum yahu :)))


14. Bugün bir robot tasarlıyor olsan, tasarım robotunun hangi özellikleri olsun isterdin?



Ahahahaaaa :) Benim robotum kesinlikle zeki olmalı... Siri'yi dövecek boyutta hatta :)))
Düşünme yetisi vermek istemezdim, sonra benim saçma isteklerimi gerçekleştirmez 😆

Araba kullanmasını isterdim robotumun... Acil durumlarda bana yardımcı olabilsin diye...

Konuşmayı bilmeli mutlaka... Ama böyle mıy mıy mıy iç çürüten bir ses tonuyla değil... Gayet seri ve enerjik ♥  Hatta benimle dedikodu pardon bilgi paylaşımı yapsa şahane olur :)))

Hatta her türlü tamirattan anlasa hayatımı kurtarır ♥

Hatırlar mısınız Jetgillerin bir Rozi'si vardı... Bak ben direkt o robotu bile kapabilirim :))


6 yorum:

  1. Dedikodu yapabilen bir robot 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheeee, robot dediğin dedikodu yapabilmeli ;)

      Sil
  2. Hahahaha robot dendiği zaman benim aklıma hemen temizlik yapan bir robot canlandı. Hiç seninki gibi komplike düşünmemiştim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün zihni sinir günümdeydim sanırım şule :))

      Sil
  3. Şöyle getir götür işlerini yapan, gerektiğinde kuaförümüz, gerektiğinde ev işlerinden sorumlu bir robot olsa fena olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi şahane olur :)) Her eve lazım böyle bir robot ;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)