24 Nisan 2020

16 gün 16 yazı meydan okuması #9


9. Sandviç sevenlerden misin? Kendi uydurmuş olduğun efsane sandviç tarifini vermek ister misin? Ne de olsa sandviç candır! Ama senin efsane yemeğin başkaysa, onun tarifini ver. Nasıl olsa tarif deneyecek bol bol vaktimiz var.



Sandviçgillerden hiç olamadım... Benim için ekmek arası peynir-domates. Sonradan sonradan masumiyet kazansın diye marul da koymaya başladım ama çıtır çıtır ekmeğin içinde marulun işi ne diye boşverdiğim de olmuştur :)))

Hal böyle olunca efsane değil ama benim çok sık yaptığım ve de çok sevdiğim bir tavuk tarifi var. Sizi o yazıma ışınlayayım ;) tık tık

Hayırlı ramazanlar diliyorum herkese, sofranızın bereketi bol olsun ♥


20 yorum:

  1. Hayırlı ramazanlar Şebnemcim.. amin..

    YanıtlaSil
  2. :))))) marulun ne işi var bunun içinde diyenlerdenim :))

    YanıtlaSil
  3. Hımmm, tavuk tarifi not alındı :) Yılaf kepeğiyle hamur mayalayabildin miydi bari, ben geçenden pizza hamuruna kattım, berbat bişey oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :)) Maya tutmuyor yulaf kepeği anacım... Olsa olsa işte ancak krepimsi bişey oluyor ;)

      Sil
  4. Sandaviçin içinde marul, maydanoz severim ben. Hatta baharat serperim falan. İşte çok ekmek yedirdiğinden kötü. Zaten kilo aldım bu dönemde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmeği severim zaten oldum olası ama ben biraz daha klasiğim bu konuda galiba...

      Sil
  5. Sandviç zaten pratik diye sevilmiyor mu :) İşte domatesi, payniri ekmeğin arasına koyunca ortaya bir öğünlük yemek çıkıyor, ne güzel :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim için öyle ama bazen görüyorum da yemek kıvamında sandviç hazırlayanlar var ;)

      Sil
  6. tarifin güzelmiş denenecekler arasına aldım.

    YanıtlaSil
  7. ekmek arası domates peynir her daim sevilir 😊🌼 tarifede güzel görünüyor denerim 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Ben o tarafımı geliştirememişim sanırım :)

      Sil
  9. Ay ben sandviç severim. Yalnız tavuk enfes görünüyor, deneyecem vakit bulursam.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)