1 Mart 2022

İnstacığımın Şubat Seçmeceleri


Bu sene ergenim partilemek istemedi :)
Hoş nasıl partileyeceğini de bilemedi sanırım.
Doğumgününde okula gitmemek gibi bir isteği vardı sadece, 
onda da sınıfı karantinaya alındı derken kör istedi bir göz, Allah verdi iki göz 😃
Mini mini kutlamalarla bitmeyen doğum günü yaptık biz de 💗


Ana kişisi sabahın seyrinde kalktı...
Pancake yaptı doğum günü çocuğuna...
Süsledi, püsledi...
Yaktı mumlarını...
Çocuğunu şarkılarak söyleyerek uyandırdı...
Ergen gülümsedi...
Dilek diledi, mumu söndürdü...
Telefonuna baktı...
Birden odada zıplamaya başladı...
Bir kız arkadaşı doğumgününü kutlamışmış diye zıpladı odada...
Ergen anası kapıda elinde pancake pasta ve  yüzünde donmuş gülümsemesiyle kalakaldı 😂😂😂
Masal gibi değil mi?
Bir de o an bana sorun bunu :))))


Bu ay bendeki Oscar filmlerini izleme şekli aynen böyleydi :)))
Normalde televizyona bağlar öyle izlerdim ama bu sene böylesi daha pratik geldi 😉


Azıcık hasbihal etmeye geldim sizinle...

Dışarıda mis gibi bir hava var. Kapattım kombiyi, açtım kapıları, mis gibi bahar havası dolduruyorum eve. Bahar için erken dedim ama birinci cemre bugün havaya düştü bile; baharın ilk habercisi ♥️

Oytun’un sınıfı dün karantinaya alındı, şükür bizimkinde bir şey yok ama yine de odaya kapandı. Tam istediği gibi yemekler dahil her şeyi odasında hallediyor. Evde gezinmek mecburiyetinde kalırsa ikimiz de maskeleniyoruz. Bir şey çıkacağını sanmıyorum ama önlem almakta fayda var zira son çıkan vaka yakın arkadaşı.

Madem evdeyiz, hafta sonuna birkaç Oscar adayı film daha sıkıştırırım. Az önce evi toparladım biraz, bir yandan da çamaşır yıkıyorum. Güneşli havada salına salına kurusunlar...

Akşama gram yemek yok ve ben ne pişireceğime karar vermedim daha, tembel yemeği makarna yapacağım herhalde 🙈

Aslında kendimi dışarı atıp bir açık hava yürüyüşü yapsam ne güzel olur ama feci üşeniyorum😏

Bendeki havadisler böyle, eee sizde ne var ne yok 🥰


Bugün neymiş sevgililer günüymüş 😀 
Şebo kişisi bu güne dair laf edermiymiş, tabii ki edermiş 😆
Milattan önce zamanlarda ben ergenken bugünü yine mi yalnızım diye ağlayarak geçirirdim 😂😂 
Öyle böyle değil, suratım beş karış gezerdim. 
Sonra büyüdüm, durum değişmedi 😂😂😂 Elinde kırmızı gülle gezenlere iğrenç bakışlar atıp kendi kendime triplere girdim, pişman değilim🤪
Sonra birileri sevgililer gününü sevgi gününe devşirdi, ben rahatladım mı bilin bakalım, o sıralarda da eski kocama sübliminal mesajlar verip çiçek beklerken geriliyordum. Ne işkence yahu 😂😂😂
Günler günler geçti ve ben 40 yaşımı aşmıştım ki kendime geldim, evet ayılmam uzun sürdü 🤣
Canım kendim demeyi öğrendim, kimseden beklemeden kendimi sevmeyi, sarılmayı...
Sevgiyi kalıplara sokmamayı, sevmek için sevilmeyi beklememeyi...
İnsanın en uzun ilişkisi kendiyle sonuçta, kendini sevmeyince kimseyi sığdıramıyor insan içine, sığamıyor da...
Diyeceğim şu ki CAĞNIM KENDİM, her günümüz böyle huzurla geçsin 🥰

Bize her gün bayram 
Ergenliğime selam olsun


Analı - oğullu sohbetler en sevdiğimiz 💗
Öyle her telden çalıyoruz ki bu anlarda 😂


Pazar sabahlarında erken kalkabilirsem güne böyle başlamayı seviyorum...
İyi geliyor hem ruhuma, hem günüme 💗


Rengine vurulduğum 💗


Ergenim bana sürekli yeni şeyler öğretiyor, 
bir de üstüne inanayım diye şahitler buluyordu bu günlerde hahahahaaa :)))


18 yorum:

  1. Şebo bana da doğumgünümde böyle pancake'den pasta yapar mısın? muma da gerek yok vallahi :) aslında doğumgünüm de olmasına gerek yok şimdi düşününce. ne zaman yapsan ben çok sevinirim inan ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin pancake olsun hayatım :)) İstediğin an emrinde ♥

      Sil
    2. işte beklediğim arkadaş :) işte beklediğim yanıt :)

      Sil
  2. Kısaltmanın kısaltması nedir? Komikmiş. Havalar güzeldi bozdu yeniden. Valla sevdiydim bahar havasını yine donuyorum. Bizim ergenin doğum günü de yaklaştı bakalım. Yapmalı ya kesin itiraz modunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ergen söz konusu olunca artık şaşırmıyorum Saadet :))

      Ne kadar itiraz modunda olsa da küçük bir kutlama yapılmalı bence. Onlara kalsa nefes bile almayacaklar bizimle :))))

      Sil
  3. Doğum günü kutlu olsun Yakışıklının:) Buralarda da bahar geldi sanmıştık ama son iki gündür kar soğuğu var yine.. Yeter artık, bitsin soğuklar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum yakışıklı adına :))

      Yeniden kar geliyor diyorlar, vallahi ben de bezdim soğuktan :/

      Sil
  4. anladık merkeeez hihihi, komikçiii :) oscar ikinci bölümü yazdım, şimdilik spencer en iyi bulduğum film sayılabilir, 2 kez izledim, haftasonu filan bi daha izlicem, kristen in oyunu hayran olunur vallası bu filmde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm gördüm :)) Sen de bitireceksin yakında ♥

      Sil
  5. Mutlu yıllar diliyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  6. Ah ne güzel bir yazıya denk geldim böyle, kocaman tebessümle okudum tamamını :) Güzel bir şubat ayı geçirmişsiniz. Mutluluğunuz, sağlığınız daim olsun. :) Oğlunuzun arkadaşına da geçmiş olsun, umarım kolayca atlatır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Tebessüme sebep olduysam ne mutlu bana ♥

      Arkadaşı hafif atlattı ama bizi baya bir tırsıttı :/

      Sil
  7. Doğum günü kutlu olsun Ergen Bey'in. :)
    Öyle tabaklar hazırlayıp verse biri bende film izlerdim aslında hiç kalkmadan ya.
    Ne güzel bir ay olmuş, Mart daha da güzel olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))

      Ben hazırlayıp göndereyim sana :)) Bak burdan bir girişimci ruh faydalanabilir bence :) Sinema keyfi tabakları :)))

      Güzellikler hepimize gelsin ♥

      Sil
  8. İnstagram hesabını takip ediyorum ama bu yazılarını sanki ilk defa görüyormuş gibi okuyorum :-)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)